OPREMLJANJE STANOVANJ
6 preprostih korakov do čudovito opremljenega prostora
V podjetju Mizarstvo Sušnik smo specializirani za izdelavo notranje opreme po meri, med katero štejemo izdelavo kuhinj, postelj, raznovrstnih omar, miz, predalnikov itd. Stranki se posvetimo 100%, zato je odličen končni rezultat neizogiben.
Opremljanje stanovanja je lahko zelo enostaven proces, v kolikor se prej dobro pripravimo. V ta namen smo postopek nakupa notranje opreme po meri razdelili v 6 korakov. Po prebranem boste dobro poučeni, kako stopiti v stik z nami, kako se pripraviti na pogovor in katere informacijo o svojem prostoru nam morate posredovati. Enostavno kliknite na korak, da se vam odpre opis.
PET KORAKOV DO NOTRANJE OPREME PO MERI
1. KORAK: IZMERA PROSTORA, OBLIKOVANJE ŽELJA IN DOLOČITEV ČASOVNEGA OKVIRA
Nihče ne pozna vašega stanovanja bolje kot vi. Zato je najbolje, da si sami zamislite okvirno postavitev elementov in izmerite približne dimenzije. Brez skrbi, kasneje se pri vas oglasimo mi in vam pri celotnem projektu dodatno svetujemo ter naredimo točne izmere. Vsekakor pa je pred vzpostavitvijo kontakta z nami dobrodošlo, da na hitro skicirate ali ubesedite vaše želje. S tem pokažete resnost in to vam bomo vrnili tudi mi v obliki hitrega odgovora in odgovornega pristopa. Občasno se zgodi, da je naša proizvodnja v določenih obdobjih bolj zasedena, zato si je priporočljivo zadati časovni okvir, v katerem bi bila za vas izdelava notranje opreme še sprejemljiva.
2. KORAK: KONTAKTIRAJTE NAS
Na email info@mizarstvo-susnik.si nam posredujte informacije, ki ste jih zbrali v prvem koraku. Priporočljivo je, da k skici priložite tudi podatek, kateri material vam najbolj odgovarja, saj to bistveno vpliva na ceno in čas izdelave. V kolikor nimate znanja o materialih, se bomo o tem dogovorili kasneje po telefonu, ki ga prav tako dopišete v emailu. Želje v zapisu naj bodo čim bolj opisane, prav tako razporeditev in količina posameznih elementov (npr. koliko predalov, tip vrat, morebitni posebni elementi ali prepreke v prostoru …)
3. KORAK: DOGOVARJANJE IN USKLAJEVANJE
Izdelava pohištva po meri zahteva veliko prilagajanja in usklajevanja z naše in tudi z vaše strani. S skupnim sodelovanjem bo rezultat tak, kot ste si zaželeli. Proces običajno nadaljujemo s telefonskim pogovorom, kjer nam odgovorite na morebitna vprašanja. Če se nahajate v bližini našega podjetja pa je najlažje, da se pri nas kar oglasite in tako rešimo tudi največje dileme. Skozi celoten postopek vas vodimo in izobražujemo o materialih, ki jih v tem koraku tudi izberete. Uskladimo se tudi o drugih pomembnih stvareh, ki odločilno vplivajo na ceno.
4. KORAK: OBLIKOVANJE CENE
Glede na dogovorjeno, oblikujemo ceno in se dogovorimo za časovni okvir. Po potrditvi predračuna običajno zahtevamo manjši znesek kot potrditev naročila (okrog 5-10%, odvisno od velikosti projekta).
5. KORAK: IZDELAVA IN MONTAŽA
V tem koraku večje spremembe niso več mogoče, saj gre naročeno pohištvo v izdelavo. V dogovorjenem roku vam pohištvo dostavimo in zmontiramo. Pri večjih projektih je potrebno paziti, da so ostala dela na objektu do našega prihoda že zaključena, saj lahko le tako zagotovimo kvaliteten in natančen izdelek.
6. KORAK: PLAČILO
Po zaključeni montaži je čas za plačilo, ki ga poravnate v 5 dnevih oziroma po dogovoru z nami. Od plačila se odšteje del predplačila, ki ste ga poravnali ob naročilu. Ker gradimo na bazi zadovoljnih strank, smo veseli, če nas priporočite svojim prijateljem in znancem.
Nekaj zaključenih projektov








